Ұлттық статистика бюросы
Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі
Мақсат 4. Сапалы білім беру
Мақсат 4. Ауқымды және әділетті сапалы білім беруді қамтамасыз ету және барлығы үшін бүкіл өмір бойы оқу мүмкіндігін көтермелеу
4.1 2030 жылға дейін барлық қыздар мен ер балалардың талап етілетін және тиімді оқу нәтижелеріне жетуге мүмкіндік беретін ақысыз, сапалы және тең құқылы бастауыш және орта білімге ие болуын аяқтауды қамтамасыз ету
4.1.1 Балалар мен жастар үлесі: а) 2-ші/3-ші сыныптағы, b) бастауыш мектеп бітірушілері және с) орта мектеп бітірушілері, кем дегенде і) ең төменгі сауаттылыққа ие және іі) есептеу машығына ие, жынысы бойынша топтастыру
4.2.1 Денсаулық, оқыту және психологиялық-әлеуметтік қолайлылық тұрғысынан ауытқуларсыз дамып жатқан бес жасқа дейінгі балалардың үлесі, жынысы бойынша топтастыру
4.2.1 Денсаулық, оқыту және психологиялық-әлеуметтік қолайлылық тұрғысынан ауытқуларсыз дамып жатқан бес жасқа дейінгі балалардың үлесі, жынысы бойынша топтастыру
4.2.2 Оқытудың ұйымдастырылған түрлеріне қатысу деңгейі (мектепке баратын ресми жасқа жеткенге дейін бір жыл бұрын) жынысы бойынша топтастыру
4.3 2030 жылға дейін барлық әйелдер мен еркектерді қымбат емес және сапалы кәсіптік-техникалық және жоғарғы біліммен, соның ішінде университеттік біліммен қамтамасыз ету
4.3.1 Соңғы 12 айда ересектердің және жастардың ресми және ресми емес оқыту және кәсіби даярлық түрлеріне қатысу деңгейі, жынысы бойынша топтастыру
4.4 2030 жылға дейін талап етілетін машыққа, атап айтқанда жұмысқа орналасу, лайықты жұмысқа ие болу және кәсіптік қызметпен айналысу үшін кәсіптік-техникалық машыққа ие жас және ересек адамдардың мөлшерін анағұрлым ұлғайту
4.4.1 Ақпараттық коммуникациялық технолгиялар саласында машықтанған жастар/ ересектер үлесі, машық түрлері бойынша топтастыру
4.5 2030 жылға дейін білім беру саласындағы гендерлік теңсіздікті жою және халықтың осал топтарын, атап айтқанда мүгедектерді, байырғы халық өкілдері мен осал жағдайдағы балаларды білімге және барлық деңгейдегі кәсіптік-техникалық даярлауға деген бірдей қолжетімділікпен қамтамасыз ету
4.5.1 Осы тізімдегі білім беруге қатысты бөлшектеле алатын көрсеткіштер бойынша (әйелдер мен еркектердің, қалалық және ауылдық тұрғындардың, ауқаттылықтың жоғарғы және төменгі квантилі және басқа да топтардың, мысалы, мүгедектердің, байырғы тұрғындардың және мәліметтердің болуына байланысты жанжалға қатысы бар адамдардың) теңдік индекстері
4.6 2030 жылға дейін барлық жас адамдар және еркектерді де, әйелдерді де қосқандағы ересек халықтың анағұрлым көп үлесі оқи алатындай, жаза алатындай, санай алатындай жасау
4.6.1 Осы жас тобындағы кем дегенде функционалды а) сауаттылықтың белгіленген деңгейіне және b) математикалық сауаттылыққа жеткен халық үлесі, жынысы бойынша топтастыру
4.a Балалардың мүдделерін, мүгедектердің ерекше қажеттіліктерін және гендерлік аспектілерді ескеретін білім ордаларын құру және жетілдіру және барлығына бірдей қауіпсіз, зорлықтан және әлеуметтік тосқауылдардан еркін және тиімді білім алу ортасын қамтамасыз ету
4.a.1 Төмендегілермен қамсыздандырылған мектептер үлесі: а) электр қуатымен; b) оқу мақсатындағы Ғаламтор қызметтерімен; с) оқу мақсатындағы компьютерлермен; d) мүгедек оқушыларға арналған бейімделген инфрақұрылым мен материалдармен; е) ауыз судың базалық көздерімен; f) бөлек ең қарапайым деңгейде қамсыздандырылған дәретханалармен; және g) қол жууға арналған базалық құралдармен (СҚСГ бастамасының көрсеткіштерінің анықтамасына сәйкес)
4.b 2020 жылға дейін дамыған және басқа да дамушы елдерде кәсіптік-техникалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, техникалық, инженерлік және ғылыми бағдарламаларды есептегенде жоғары білім алу үшін дамушы, әсіресе ең нашар дамыған елдерге, шағын аралдық дамушы мемлекеттер және африка елдеріне ұсынылатын шәкіртақылар мөлшерін бүкіл әлем бойынша көбейту
4.b.1 Шәкіртақыларды төлеуге бағытталатын даму мақсатындағы ресми көмек көлемі, оқу бағдарламаларының секторлары мен түрлері бойынша топтастыру
4.c 2030 жылға дейін білікті мұғалімдер санын дамушы, әсіресе ең нашар дамыған елдер және шағын аралдық дамушы мемлекеттерде мұғалімдерді даярлау бойынша халықаралық ынтымақтастық арқылы көбейту
4.c.1 Жұмысқа дейінгі немесе жұмыс барысында берілген елдегі сәйкес деңгейде кем дегенде ең төменгі ұйымдастырылған кәсіби ұстаздық даярлықтан (мысалы, педагогикалық) өткен: а) мектепке дейінгі мекемелердегі; b) арн. жоғ. біл. бар бастауыш мектетегі мұғалімдерге салыстырмалы пайыз болады
Онлайн кеңесші