Loading...
Skip to content
Нашар көретіндерге арналған нұсқа | Мобильді нұсқа
ҚазРусEngБасты бетке көшуХат жөнелтуПортал картасы қажетті бөлімді тез іздеуге арналғанHelp
Статистика комитеті ресми Интернет-ресурсыСтатистика комитеті ресми Интернет-ресурсы
Қазақстан Республикасы Президентінің жолдауларҚазақстан 2050100 НАҚТЫ ҚАДАМҚазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралыСұрақ-жауап
АТЫРАУ ОБЛЫСЫНЫҢ CТАТИСТИКА ДЕПАРТАМЕНТІ

Соңғы деректер

 

Негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер

Халық саны (2018 жылдың 1 тамызға, адам)

628 469

Жұмыссыздық деңгейі (2018 жылғы II тоқсандағы, %)

4,9

Орташа айлық жалақы* (2018 жылғы II тоқсандағы, теңге)

291 332

Инфляция (2018 жылғы тамыз 2017 жылғы желтоқсанға, %)

3,8

Инфляция (2018 жылғы тамыз 2018 жылғы шілдеге, %)

0,2

*Кәсіпкерлік қызметпен айналысатын шағын кәсіпорындарды есепке алусыз.

Экономикалық салалардың өсу қарқыны (Нақты көлем индексі, %-бен)

Өнеркәсіп (2018 жылғы қаңтар-тамыз, 2017 жылғы қаңтар-тамызға, %)

111,7

Ауыл шаруашылығы (2018 жылғы қаңтар-тамыз, 2017 жылғы қаңтар-тамызға, %)

102,1

Құрылыс (2018 жылғы қаңтар-тамыз, 2017 жылғы қаңтар-тамыз, %)

100,7

Сауда (2018 жылғы қаңтар-тамыз, 2017 жылғы қаңтар-тамызға, %)

238,8

Көлік (2018 жылғы қаңтар-тамыз, 2017 жылғы қаңтар-тамызға, %)

102,2

Байланыс (2018 жылғы қаңтар-тамыз 2017 жылғы қаңтар-тамызға, %)

99,1

  

 

 

Хабарландыру


Атырау облысының Статистика департаменті

1-ТС (айлық)  «Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттермен тауарлармен өзара сауда туралы есеп»

статистикалық нысаны бойынша оқу-семинарын өткізеді  

Статистика департаментінің 2018 жылға арналған жұмыс Жоспарына сәйкес, 2018 жылғы 24 қыркүйекте сағат 15-30 да, қызмет көрсету және энергетика статистикасы басқармасы «Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттермен тауарлармен өзара сауда туралы есеп» 1-ТС (айлық) нысаны бойынша оқыту-семинарын өткізеді. Оқыту-семинары Атырау облысының Статистика департаментінің мәжіліс залында өтеді. 1-ТС  статистикалық нысанын табыс ететін респонденттерді аталған семинарға қатысуға шақырамыз.

Мекен-жайы: Махамбет көшесі, 116-б, 4-қабат, мәжіліс залы, №32 кабинет.

Барлық сұрақтар бойынша Қызмет көрсету және энергетика статистикасы басқармасына хабарласуға болады.

Басқарма басшысы: Ерниязова Әсел Мәлікқызы

Тел: 8 (7122) 32-13-42

Хабарландыру


Мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті

Атырау облысының Статистика департаменті

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

С-О-3 санаты үшін: жоғары білім.

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) А-5, B-5, С-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес;

4) өкiлеттiктерiн теріс себептермен тоқтатқан судьяларды қоспағанда, судья лауазымында қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

5) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдарының немесе облыстық деңгейдегі басшылық лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

6) жоғары оқу орындарынан кейінгі оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

С-О-5 санаты үшін: жоғары білім.

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-3 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес;

4) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдарының лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

 

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақылары:

Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

С-О-3

123171

166529

С-О-5

83 353

112 376

 

«Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті Атырау облысының Статистика департаменті» РММ 060007 Атырау қаласы, Махамбет көшесі, 116 «б», телефон 8 (712) 232-42-56 электрондық мекенжайы: atyraustat@bk.ru «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті Атырау облысының Статистика департаментінің мемлекеттік әкімшілік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс жариялайды:

 

            1. Статистикалық ақпаратты пайдаланушылармен жұмыс және құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасының басшысы (С-О-3), 1 бірлік

            Функционалдық міндеттері: Салалық басқармалардың жұмыстарын үйлестіру және оның орындалуын бақылау. Басқармада Сапа менеджменті жүйесінің жұмыс жасауын қамтамасыз ету. Өңірдің әлеуметтік және экономикалық даму процесстерін талдау, жан-жақты және объективті зерттеу, Департаменттен шығатын талдау жұмыстарының, баспасөз-хабарламаларының, статистикалық жинақтардың және өзге де материалдардың уақытылы және сапалы дайындалуын және статистикалық ақпараттардың мемлекеттік органдарға уақытылы таратылуын бақылап отыру. Департаменттің жұмыс жоспарын жасақтау және орындалуын қадағалап отыру. Құзыреті шегінде нормативтік құқықтық және құқықтық актілердің, әдіснамалардың, әдістемелердің, әдістемелік нұсқаулардың әзірленетін жобаларына ұсыныстар енгізу. Аудандық статистика басқармаларына статистикалық байқаулардың сапасын қамтамасыз ету мақсатында тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсету. Кәсіби біліктілікті арттыру мақсатында басқарма қызметкерлерімен оқыту жұмыстарын жүргізу. Алғашқы статистикалық деректердің және әкімшілік деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету. Статистиканың барлық салалары бойынша бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыс жұмысын ұйымдастыру. Департаменттегі мемлекеттік тілді дамытуға бағытталған іс-шаралардың орындалысын қамтамасыз ету. Департаменттің құжат айналымының жұмысын қамтамасыз ету. Электронды құжатайналым жұмысын үйлестіру, есептерін қалыптастыруды ұйымдастыру. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын жүргізу және ережелерін сақтау жөніндегі шараларды ұйымдастыру. Статистика саласына байланысты өткізілетін семинар-кеңестерге қатысу. Статистикалық ақпараттарды пайдаланушылармен және респонденттермен семинар-кеңестер өткізу. Жергілікті атқарушы органдардың әкімшілік деректерді жинауға арналған нысандарына мониторинг өткізу. Департаменттің Статистика комитеті интернет-ресурсындағы бөлімінің қалыпты жұмыс жасауын қамтамасыз ету. Департаменттің Сапа менеджменті жөніндегі жауапты ретінде Сапа менеджменті жүйесінің жұмысын үйлестіру. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша Департаменттің қорытынды есептерін қалыптастыру, уәкілетті органдарға ұсыну, салыстырып тексеру жұмыстарын жүргізу. Департамент қызметкерлерінің Мемлекеттік органдардың интранет-порталында жүйелі түрде жұмыс жасауын қамтамасыз ету. Департаментте өрт қауіпсіздігін тексеруге және азаматтық қоғанысқа бағытталған іс-шараларды жүргізу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» саласындағы мамандықтар бойынша: экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика, «Технология және техникалық ғылым» саласындағы мамандықтар бойынша: ақпаратты жүйелер, есептеу техникасы, бағдарламалық қамтамасыз ету. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

            2. Тіркелімдер басқармасының басшысы (С-О-3), 1 бірлік

            Функционалдық міндеттері: Басқарма жұмыстарын ұйымдастыру, бақылау және үйлестіру. Басқарманың жұмыс жоспарын жасақтау және орындалуын қамтамасыз ету. Жұмыс жоспарында қарастырылған статистикалық жұмыстардың On-Iine бағдарламасында өз уақытында және сапалы орындалуын, Е-қызмет, ЭҚАБЖ арқылы жұмыс жасалуын қамтамасыз ету. Статистикалық бағдарламаларды әзірлеу және Статистикалық бизнес тіркелімі, Тұрғын үй қоры тіркелімі, Ауылшаруашылық тіркелімі, Халық тіркелімі бойынша мемлекеттік статистикалық байқауларды бірыңғай және іріктеп зерттеулерді жобалау және уақытылы, әрі сапалы жаңғыртып отыруды қадағалау. Құзыреті шегінде нормативтік құқықтық және құқықтық актілердің, әдіснамалардың, әдістемелердің, әдістемелік нұсқаулардың әзірленетін жобаларына ұсыныстар енгізу. Барлық әкімшілік дереккөздермен өзара іс-қимыл, статистикалық тіркелімдерді өзектілендіру үшін олардан әкімшілік деректерді алу. Респонденттермен жұмыс басқармасынан, салалық және аудандық басқармалардан алынған тізімге сәйкес әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы заңнамаға сәйкес оларға қатысты әкімшілік іс қозғау туралы материалдар қарастырылып отырған респондент туралы байланыс деректерді заң басқармасына уақытылы тапсыру. Құзыреті шегінде заңды және жеке тұлғалардың өтініштері бойынша жауаптарды дайындау. Әр шаруашылық бойынша есепке алу деректерiнiң анықтығына нақтылау жүргізу. Әкімшілік дереккөздерге және респонденттерге қатысты мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылау (профилактикалық бақылау) жүргізу. Респонденттермен және аудандық статистика басқармаларымен статистикалық тіркелімдер мәселелері бойынша нұсқаулық семинарлар, кеңестер өткізу, оларға тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсету, сонымен қатар тіркелімдерді жүргізу бойынша бақылау іс-шараларын өткізу. Кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында басқарма қызметкерлерімен оқыту жұмыстарын жүргізу. Іс номенклатурасын  жүргізу, БАҚ-мен, мемлекеттік органдар және респонденттермен жұмыс істей білу. Белгіленген талаптарға және Қауіпсіздік саясатына сәйкес алғашқы статистикалық деректерді қоса алғанда, құпия ақпараттың қорғалуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің Интернет-ресурсында орналастырылған әдістемелік ұсынымдарымен уақытылы танысып, жұмыс бабында кең түрде пайдалану. Басқармада сапа менеджменті жүйесінің жұмыс жасауын қамтамасыз ету. Басшылықта болатын жиналыстарға және өз саласына байланысты өткізілетін басқа да семинар-жиналыстарға қатысу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» саласындағы мамандықтар бойынша: экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

            3. Заң басқармасының бас маманы (С-О-5), 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Статистика департаментінің заңгерлік жұмыстарын ұйымдастыру. Департамент қызметіндегі Заңның сақталуын қамтамасыз ету. Нормативтік құқықтық актілердің, шешімдердің және басқа құқықтық сипаттағы құжаттардың жобаларын дайындауға қатысу және қажет болған жағдайда Департаменттің құрылымдық бөлімшелерімен келісу. Құқықтық және нормативтік құқықтық актілердің, шарттардың, іс жүргізу құжаттарының, сондай-ақ өзге де құқықтық сипаттағы құжаттардың жобаларын әзірлеуге қатысу. Сондай-ақ, сотқа талап арыздарды беру, наразылықтарды қарау нәтижелері бойынша басшылыққа анықталған келеңсіздіктерді жою бойынша ұсыныс беру. Статистика саласына байланысты нормативтік құқықтық актілерді (енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды қоса) қызметкерлерге уақытылы таныстыру. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарын түсіндіру және насихаттау, Департамент қызметкерлерінің құқықтық оқытуын ұйымдастыру, құқықтық мәдениетін көтеру мақсатында семинарлар өткізу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл іс-шаралары бойынша жұмыстар жүргізу. Қызметкерлерге құқықтық мәселе бойынша заңгерлік кеңес беру. Әкімшілік дереккөздерге және респонденттерге қатысты мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылауды жүргізуді құқықтық сүйемелдеу. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға әзірлеу, оның орындалуын қадағалау және уәкілетті органдарға есеп беру. Әкімшілік құқық бұзушылықтар және төленген әкімшілік айыппұлдар туралы ай сайынғы ақпаратты жоғарғы органға ұсыну. Мемлекеттік кірістер органдарының ай сайынғы деректері негізінде төленбеген айыппұлдарды өндіріп алу бойынша процедуралық әрекеттерді жүзеге асыру. Қазақстан Республикасы бас Прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің аумақтық органымен әкімшілік құқық бұзушылық істері бойынша жүргізілетін жұмыстардың уақытылы орындалуын қамтамасыз ету. Алғашқы статистикалық деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету. Сапа менеджменті жүйесінің талаптарын (сақтау) орындау. Өзара орын алмастыруды қамтамасыз ету және басқарма басшысы немесе жетекші маман болмаған жағдайда, олардың қызметтік міндеттерін атқару. Басқарма басшысының қызмет бабында қатысты өзге де тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Құқық» саласындағы мамандықтар бойынша: құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, заңгер. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

4. Қызыоқоға ауданының статистика басқармасының бас маманы (С-О-5), 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Статистикалық жұмыс жоспарында көзделген статистикалық жұмыстарды On-line бағдарламасында уақытылы және сапалы орындау. Е-қызмет, ЭҚАБЖ-мен жұмыс жасай білу. Статистикалық бизнес тіркелімді жанғырту,респонденттердің статистикалық байқаулармен толық қамтылуын қамтамасыз ету, олардан алғашқы статистикалық деректерді жинау, тексеру, бақылау жасауды жүзеге асыру, оқыту семинарларын өткізу. Үй шаруашылығын іріктеп зерттеу бойынша сұхбат алушылардың жұмыстарын үйлестіру және қадағалау. Әкімшілік дереккөздерге және респонденттерге қатысты мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылау (профилактикалық бақылау) жүргізу. Ауданның әлеуметтік-экономикалық даму тенденциясына талдау жасау. Сапа менеджменті жүйесінің талаптарын (сақтау) орындау. Жергілікті атқару органдары, бұқаралық ақпарат құралдары және респонденттермен жұмыс жасай білу, консультациялық көмек беру. Алғашқы статистикалық деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету. Басқарма басшысы болмаған жағдайда, оның қызметтік міндетін атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» саласындағы мамандықтар бойынша: экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика, «Технология және техникалық ғылым» саласындағы мамандықтар бойынша: ақпаратты жүйелер, есептеу техникасы, бағдарламалық қамтамасыз ету. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

            5. Жылыой ауданының статистика басқармасының бас маманы (С-О-5), 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Статистикалық жұмыс жоспарында көзделген және басқарманың жұмыс жоспарында көрсетілген жұмыстарды орындау. Респонденттердің статистикалық байқаулармен толық қамтылуын қамтамасыз ету, олардан алғашқы статистикалық деректерді жинау және тексеру, оқыту семинарларын өткізу. Үй шаруашылығын іріктеп зерттеу бойынша сұхбат алушылардың жұмыстарын үйлестіру және қадағалау. Әкімшілік дереккөздерге және респонденттерге қатысты мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылау (профилактикалық бақылау) жүргізу. Баға саласы бойынша статистикалық есепті жинау және тексеру. Тұтыну рыногындағы тауарлар мен қызметтердің бағасы мен тарифтерін тіркеу және оларға талдау жасау. Ауданның әлеуметтік-экономикалық даму тенденциясына талдау жасау. Ауданның ауылдық (селолық), поселкелік окруктердегі елді мекендердің аумағында орналасқан жеке және заңды тұлғалардан статистикалық байқауларды сапалы және толық жинау, зерттеулер жүргізу. Статистика Департаментімен ұйымдастырылған семинар-кеңестеріне қатысу. Жергілікті атқару органдары, бұқаралық ақпарат құралдары және респонденттермен жұмыс жасай білу, консультациялық көмек беру. Алғашқы статистикалық деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету. Сапа менеджменті жүйесінің талаптарын (сақтау) орындау. Басқарманың ішкі құжаттарының белгіленген талаптарына сәйкес іс-жүргізуді жүзеге асыру. Өзара орын алмастыруды қамтамасыз ету және басқармада басқа мамандар болмаған жағдайда, олардың қызметтік міндеттерін атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» саласындағы мамандықтар бойынша: экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика, «Технология және техникалық ғылым» саласындағы мамандықтар бойынша: ақпаратты жүйелер, есептеу техникасы, бағдарламалық қамтамасыз ету. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

            6. Баға статистикасы басқармасының бас маманы (С-О-5, уақытша, 20.09.2019ж. дейін негізгі қызметкердің болмаған кезеңіне), 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Баға статистикасы бойынша статистикалық жұмыс жоспарында көрсетілген статистикалық жұмыстарды On-line бағдарламасында уақытылы және сапалы орындау. Әкімшілік дереккөздерге және респонденттерге қатысты мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылау (профилактикалық бақылау) жүргізу. Е-қызмет, ЭҚАБЖ-мен жұмыс жасай білу. Нақты сектор бойынша статистикалық есептілікті жинау, тексеру және бақылау жасауды жүзеге асыру. Басқарманың істер номенклатурасын жасақтау және мұрағатқа жіберілетін құжаттарды дайындау. Тұтыну рыногындағы ақылы қызмет  бағаларын баға тіркейтін мамандардың жұмысын объектілерді аралау арқылы қадағалау. Баға статистикасына байланысты облыс экономикасында болып жатқан құбылыстарға талдау жасау. Басқармада қалыптастырылатын жарияланымдарды уақытында және сапалы дайындау. Статистикалық бизнес тіркелімді жаңғырту, респонденттерді статистикалық байқаулармен толық қамту. Респонденттермен оқыту семинарларын өткізу. Баға статистикасы бойынша статистикалық есепті жинау және тексеру. Аудандық статистика басқармаларына тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсету. БАҚ-мен, мемлекеттік органдар және респонденттермен жұмыс істей білу. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің интернет-ресурсында орналастырылған әдістемелік ұсынымдарымен уақытылы танысып, жұмыс бабында кең түрде пайдалану. Алғашқы статистикалық деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету. Сапа менеджменті жүйесінің талаптарын (сақтау) орындау. Өзара орын алмастыруды қамтамасыз ету және басқа мамандар болмаған жағдайда, олардың қызметтік міндеттерін атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» саласындағы мамандықтар бойынша: экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

            7. Махамбет ауданының статистика басқармасының бас маманы (С-О-5, уақытша, 27.03.2021ж. дейін негізгі қызметкердің болмаған кезеңіне), 1 бірлік.

Функционалдық міндеттері: Статистикалық жұмыс жоспарында көзделген және басқарманың жұмыс жоспарында көрсетілген жұмыстарды орындау. Респонденттердің статистикалық байқаулармен толық қамтылуын қамтамасыз ету, олардан алғашқы статистикалық деректерді жинау және тексеру, оқыту семинарларын өткізу. Үй шаруашылығын іріктеп зерттеу бойынша сұхбат алушылардың жұмыстарын үйлестіру және қадағалау. Әкімшілік дереккөздерге және респонденттерге қатысты мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылау (профилактикалық бақылау) жүргізу. Ауданның әлеуметтік-экономикалық даму тенденциясына талдау жасау. Жергілікті атқару органдары, бұқаралық ақпарат құралдары және респонденттермен жұмыс жасай білу, консультациялық көмек беру. Алғашқы статистикалық деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету. Сапа менеджменті жүйесінің талаптарын (сақтау) орындау. Басқарманың ішкі құжаттарының белгіленген талаптарына сәйкес іс-жүргізуді жүзеге асыру, істер номенклатурасын жасақтау. Басқарма басшысы болмаған жағдайда, оның қызметтік міндеттерін атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім; «Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» саласындағы мамандықтар бойынша: экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, маркетинг, статистика, «Технология және техникалық ғылым» саласындағы мамандықтар бойынша: ақпаратты жүйелер, есептеу техникасы, бағдарламалық қамтамасыз ету. Компьютерде Word, Excel, E–mail, Internet бағдарламаларымен жұмыс жасап білу ептілігі.

 

            Құжаттарды қабылдау мерзiмi: (3 жұмыс күні), ол ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы не «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі:

1) нысандағы өтініш;

2) тиісті персоналды басқару қызметімен (кадр қызметі) құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Әңгімелесуді жүргізу уақыты мен орны: ішкі конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы оларды хабардар еткен күннен бастап 3 жұмыс күн ішінде Атырау қаласы, Махамбет көшесі, 116 «Б» мекенжайы бойынша Департаменттің ғимаратында өтеді. Басқарушы лауазымдарына үміттенген кандидаттар конкурс комиссиясымен айқындалған тақырыптар тізімінен бір эссені жазады. Эссені жазу уақыты 45 минуттан аспау керек.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылардың қатысуына қатысты ақпарат: Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Шағым жасау туралы ақпарат: Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Ішкі конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткізу қағидалары негізінде жүргізіледі.  

 

 

Хабарландыру


Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік статистика туралы" 2010 жылғы 19 наурыздағы Заңына сәйкес, жеке және заңды тұлғалар, олардың құрылымдық және оқшауланған бөлімшелері, респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну графигіне сай алғашқы статистикалық деректерді статистика органдарына ұсынуға міндетті.

2018 жылға арналған статистикалық жұмыстар жоспары мен респонденттердің жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар бойынша алғашқы статистикалық  деректерді ұсыну графигі Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің ресми сайтының (www.stat.gov.kz) "Негізгі" бетіндегі "негізгі құжаттар" айдарында электронды түрде қол жетімді. Сонымен қатар, статистика органдарына тапсыру үшін жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар бойынша статистикалық нысандардың тізбесін сайттың "Жеке кабинет" айдарынан немесе "Респонденттің кабинеті" бөлімінен тіркеусіз алуға болады.

"Статистикалық есептерді онлайн режимде қабылдау" АЖ-нің енгізілуіне байланысты респонденттерге есептілікті электрондық түрде тапсыру мүмкіндігі берілді. Қазіргі таңда 130-дан астам статистикалық есептілік онлайн режимінде ұсынуға қол жетімді. Бұл жүйе респонденттерге статистика органдарына келмей, статистикалық есептерді электронды түрде тапсыруға, яғни респонденттерге түсетін жүктемені азайтуға, уақытты, қаржылық, еңбек және көліктік шығындарды үнемдеуге мүмкіндік береді.

Респонденттер тарапынан алғашқы статистикалық деректерді ұсыну тәртібі бұзылған жағдайда "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 497-бабына сәйкес төмендегідей әкімшілік жаза қолдану көзделгендігін сіздердің назарларыңызға береміз.

Анық емес алғашқы статистикалық деректер ұсынылған жағдайда ескерту беріледі, ал алғашқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбаған жағдайда:

жеке тұлғаларға - 10 АЕК (айлық есептік көрсеткіш);

лауазымды адамдарға, коммерциялық емес ұйымдарға, шағын кәсіпкерлік субъектілеріне - 14 АЕК;

орта кәсіпкерлік субъектілеріне - 20 АЕК;

орта кәсіпкерлік субъектілеріне - 20 АЕК;

ірі кәсіпкерлік субъектілеріне - 120 АЕК мөлшерінде әкімшілік айыппұл салынады. 

Ескертпе:

2018 жылға айлық есептік көрсеткіш (АЕК) мөлшері 2405 теңге құрайлы.

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің статистика комитеті Атырау облысының статистика департаменті.  

    
Хабарландыру


ҚҰРМЕТТІ АЗАМАТТАР!

"Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитетінің Ақпараттық-есептеу орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Атырау облысы бойынша Филиалы (бұдан әрі – АЕО РМК Филиалы) халыққа іріктеме зерттеуді ай сайын өткізеді, бұл Атырау облысындағы жұмыспен қамтылу мен жұмыссыздықтың өзекті мәселелерін зерттеуге көмектеседі.

Сіздерден алынған ақпарат аса құпияда ұсталатынына және тек статистикалық мақсаттарға пайдаланылатынына кепілдік береміз.

Сіздердің жауаптарыңыз жұмыс істеушілер мен жұмыссыздар саны, жұмысқа орналасудың түйінді мәселелері, жұмыс іздеу тәсілдері туралы құнды ақпарат алуға мүмкіндік береді. Бұл деректер жұмыспен қамту мен аймақтардың әлеуметтік дамуының әртүрлі бағдарламаларын әзірлеу үшін жиынтық күйінде пайдаланылады.

Зерттеуге қатысушы ретінде Сіздің отбасыңыз мүлде кездейсоқ таңдап алынды, өйткені үй шаруашылықтары көше аттары және үй нөмірлерімен барлық ғимараттар енгізілген Тізілімнен математикалық, кездейсоқ әдіспен таңдалып алынды.

Сіздерден қажет ақпаратты ұсынуларыңызды сұраймыз. Сізге нақты апта ішінде еңбек қызметіңізге қатысы бар бірқатар сұрақтар қойылады: сіз қандай жұмыс атқардыңыз, қанша сағат істедіңіз, егер жұмыс істемесеңіз, оған қандай себеп болды.

Сіз қазіргі кезде жұмыс істемесеңіз де, бұл шараға қатысуыңыздың маңызы зор. Зерттеу нәтижелерінің сенімділігі Сіздің толық әрі егжей-тегжейлі жауаптарыңызға байланысты.

Сауалнамалық сұрақтар қою үшін интервьюер Сізге жолығып, арнайы анықтама көрсетеді. Оның келу уақытын "ҚР ҰЭМ СК АЕО" ШЖҚ РМК Атырау облысы бойынша Филиалының жұмыс уақыты кестесінен нақты білуге болады.

Сіз 8 (7122) 32-39-73 байланыс телефондары арқылы хабарласып, өзіңізді қызықтыратын сұрақтарыңызды қоюыңызға болады.

Ынтымақтастығыңыз үшін алдын ала алғыс айтамыз!

Интервьюерлер тізімі  

 

 Іріктемелер


 
 
 
 
 
 
 
 
 

2017 жылға (жылдық) 1-ТЭБ нысаны бойынша есеп беретін кәсіпорындардың тізімі

2017 жылға (жылдық) 6-ТП нысаны бойынша есеп беретін кәсіпорындардың тізімі

2017 жылға (жылдық) 3-информ нысаны бойынша есеп беретін кәсіпорындардың тізімі

2017 жылға (жылдық) 1-ВТ " Тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді өткізу туралы есеп " бойынша есеп беретін кәсіпорындардың тізімі

2017 жылға 2-қызмет нысаны бойынша есеп беретін кәсіпорындардың тізімі

2017 жылға (жылдық) 1-инновация нысаны бойынша есеп беретін кәсіпорындардың тізімі

Портал бойынша іздеу
Статистика карапайым тілмен
Әдіснама
Жіктеуіштер
Ақпараттық қызмет
Халықаралық сарапшылардың пікірлері
Заңды тұлғаны немесе дара кәсіпкерді іздеу
БСН
немесе
ЖСН
Жеке кабинет
Логин
Пароль
'Талдау' ақпараттық-талдамалық жүйесі
ҰҚО сертификаты арқылы 'онлайн режимде' статистикалық есептілікті тапсыру жүйесіне респондентке рұқсат беру
Байланысу ақпараты
010000, Қазақстан Республикасы, Астана қаласы
Есіл өзенінің сол жағалауы,
Мәңгілік ел көшесі, 8
Министрліктер үйі, 4 кіреберіс
e-mail: kazstat.rk@gmail.com
Респонденттерге техникалық қызмет көрсету
8 8000 800 878 (Қазақстан бойынша тегін)
Статистика комитеті
2018
Порталдың жаңа және жаңартылған rss лентасы Сіз фейсбуктегі СК бетіне көшесізСК-ның Ютубтегі бейнеоматериалдары
Қате таптыңыз ба?
Тышқанмен белгілеп, басыңыз Ctrl+Enter